lördag 12 februari 2011

Lek i sanden



Förra söndagen åkte jag med mamma & pappa på utflykt till She Shan, som ligger i utkankten av Shanghai. Här finns en liten kulle på vars topp det står ett observatorium och en katolsk kyrka. Vi gick dock inte upp dit utan åt på Hotel Le Méridien, av deras söndagsbrunch. Jag tyckte om deras tomatsoppa, ostar, pasta... och så efterrätterna, så klart! Chokladfonduen var både rolig att titta på och riktigt gott att äta av! Jag fick prova lite olika fruktbitar som doppades i chokladen och bäst tyckte jag om päron! Yummie :) Efter maten gick vi ut för att promenera i hotellets grönområde. Precis utanför har de en liten anlagd sjö med en sandremsa. Där lekte massor med andra barn, byggde sandslott, broar och annat. Jag ÄLSKADE att springa runt i sanden! Men att få sand på händerna, det gillar jag verkligen inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar