torsdag 17 februari 2011

Valentindagen 2011


För två dagar sedan var det ju min namnsdag! Mamma och pappa hade bestämt att vi skulle äta lunch tillsammans så vi åkte till Xintiandi (området med en massa restauranger som ligger nära pappas kontor) och där åt vi tillsammans. Av mamma fick jag en tröja när hon shoppade lite efter lunchen och på kvällen fick jag en chokladbakelse med ett litet ljus att blåsa ut (oh, jag bara ÄLSKAR att blåsa ut ljus!!!) och en ballong! Mamma gav mig en liten chokladbit och på pappret stod det "You´re my Valentine" ... haha, roligt!
Kakan var riktigt smarrig (även om jag bara fick äta en bit av den) med sedan hade jag så svårt att somna... så klockan hann nästan bli 11 innan jag kunde varva ned... Så spännande tyckte jag det var med all uppståndelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar