lördag 29 januari 2011

Barbapapa


Jag måste bara berätta att jag ÄLSKAR Barbapapa!!! Mamma har så klart köpt hela samlingen på DVD och ända sedan jag har börjat titta har jag gillat Barbapapa jättemycket! Tur då att jag i somras fick en mjukis-Barbapapa i present av Henrik & Sara (tusen tack!!!!) så att jag kan sitta och ha honom i knät/gosa/krama honom när jag tittar på alla dessa spännande äventyr som han är med på :)
Tänk vad passande då att av moster Szidi fick jag en Barbapapa bok och en tröja på min 1-års dag! Nu ÄLSKAR jag att ha denna tröja på mig och boken har mamma redan fått tejpa efter allt tummande, så många gånger har jag läst den!
Och idag när jag var med mamma & pappa inne i deras favorit DVD affär fick jag syn på Barbapapa filmerna direkt! Blev så glad att jag var tvungen att bära omkring filmboxen i hela affären!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar