torsdag 28 januari 2010

Tisdagsgruppen



På tisdagarna brukar jag och mamma gå iväg och träffa andra mammor & bebisar. Vi är ca 7-8 bebisar med mammor, alla från olika länder, och det är roligt att träffas (fr a för mammorna). Hittills har vi gått till några olika restauranger där mammorna äter lunch och pratar. Men sedan i tisdags är det ändrade planer: vi turas om att vara hemma hos varandra eftersom det finns mera utrymme för oss att leka. Vi är inte så små längre och jag och mina kompisar tycker om att krypa (eller försöka göra), rulla runt och röra på oss så därför har mammorna kommit på idén att lägga ut filtar och massor med leksaker på golvet. Play time :)


I tisdags var vi hemma hos Barbara och hennes dotter Amélie och jag bara ÄLSKADE hennes babygym!!! Den är grymt rolig! Så där var jag sysselsatt länge, länge... mamma kunde äta lunch i lugn ich ro & prata med de andra mammorna! Och så gjorde vi några olika lekar där vi klappade händerna och det älskade jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar