onsdag 20 januari 2010

4 månader

I lördags fyllde jag 4 månader! Så det var dags för mig att åka till sjukhuset i måndags för att få vaccination och träffa min läkare på 4-månaderskontrollen. Jag kan berätta att jag nu väger 6 kg och är 63,5 cm lång! Nu förtiden sover jag inte lika länge på dagarna utan är uppe och leker. Babysittern tycker jag inte om att sitta i lika mycket längre - jag tränar i stället mina magmuskler och vill sitta upprätt! När jag ligger på rygg drar jag upp benen och jag älskar att titta på mina fötter! Mamma är helt galen i mina fötter och leker med dem ofta, vilket är kul :)
Här är en bild på mig som togs i lördags!

1 kommentar:

  1. Du är så söt så söt, moster älskar dig jättemycket och längtar efter dig. Du har blivit stor och vuxit mer än kusinen Mattia i Lund...han växer mer på bredden än på längden...hihi

    SvaraRadera