torsdag 4 februari 2010


Det händer mycket nu, ska ni veta! I lördags rullade jag runt från rygg till mage och sedan dess ÄLSKAR jag att rulla runt! Det har hänt att jag har gjort det tidigare men då var det inte medvetet. Nu vet jag att jag vill rulla runt och så gör jag det! Det är jättekul! Och så övar jag på att rulla åt både vänster och höger... men när jag väl ligger på mage så vill jag KRYPA! Jag blir så frustrerad när jag inte kan!!! På kvällarna får jag mjölk i flaska och då tycker jag om att hålla i flaskan själv och att kunna styra när jag vill ta den in i munnen och ut, ha ha... Och så kan jag sitta upp, behöver dock lite kuddar som stöd utifall jag tappar balansen!
I veckan har jag fått mitt allra första smakprov av gröt och det var mumsigt gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar