fredag 22 juli 2011

Hälsning från Skåne

Hej på er!
Här kommer en liten hälsning från Skåne, Sverige. Jag befinner mig hos mormor och Jonny tillsammans med mamma & lillasyster Emilia.
Jag älskar trädgården med gungan, studsmattan och den lilla sandlådan.
Det finns mycket att hitta på där ute. Mest gillar jag att hjälpa till med olika saker som ska göras, såsom att klippa gräset, vattna blommorna och tömma ur regnvattnet från lilla barnpoolen... Och så plockar jag både hallon och smultron som jag är mycket förtjust i!
Varje dag pratar vi med pappa på Skype och jag blir så glad när jag ser honom!!! Och jag vet att man via en dator kan prata med pappa för varje gång jag ser en blir jag så glad, så glad och säger "pappa"! Mamma säger att pappa kommer också hit snart och jag längtar, även om jag inte kan säga det själv ;)
Nu har jag vant mig vid min äldste kusin Niccolo (i början var jag mest rädd för honom) och tycker att han är riktigt rolig att leka med! Det är kul att hälsa på hos moster för då får jag leka med mina kusiner Niccolo och Mattia. Snart bär det av mot Småland och farmor & farfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar