måndag 13 december 2010

Kalas & julfester

Dessa dagar går vi på många 1-års kalas och julfester!!! I helgen var vi på min kompis Ruby´s födelsedagskalas och där träffade jag alla mina kompisar plus några nya. Roligt, roligt :)
På söndagen tog mamma & pappa med mig på SEA:s julfest för barn. Där var mycket folk, ca 300 personer! Jag fick träffa tomten, satt glatt i hans knä
och tog emot det paket han gav mig. Jag tittade på de äldre barnen som byggde fina

pepparkakshus och höll på med annat julpyssel. Själv fastnade jag vid LEGO-bordet där det fanns en massa spännande leksaker. Jag var också mycket fascinerad av att se de andra barnen få ansiktsmålning!! Jag stod länge och tittade på hur de fick en tiger, en blomma eller en fjäril målat på sina ansikten.... men det roligaste av allt var ändå den kinesiska gruppen som visade akrobatik och kung fu! Jag klappade händerna och var helt betagen av showen! Satt på pappas axlar och tittade därifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar