tisdag 24 augusti 2010

11 månaders portättet

Ja, nu är jag hemma i Shanghai igen med mamma & pappa. Det tog lite tid att känna igen mig i lägenheten och bland mina saker - jag har ju trots allt bytt säng och husrum några gånger de sista veckorna... Vår ayi kom i fredags och jag kände inte riktigt igen henne, något hon även märkte och blev lite ledsen över. Efter ett tag kom jag ju på att jag har lekt mycket med henne, så då var det inget konstigt att följa med till lekrummet efter frukosten :)
Flygresan hem gick utomordentligt bra. Jag sov i stort sett hela vägen, så trött var jag! Men sedan vi kom hem har jag haft svårt att somna på kvällarna. De första nätterna var jag uppe till 2 och 3 för att sedan sova fram till 10 på morgonen (vilket är skönt, tycker mamma). Nu börjar det så smått närma sig de tider jag hade innan vi reste till Sverige, men det har tagit lite tid.

Det var roligt att träffa er (de utav er som jag faktiskt har träffat!) och så vill jag tacka för alla fina presenter jag fått. Här är min 11 månadersbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar