torsdag 22 juli 2010

Mina första tänder!



Jag är tydligen något sen med att få mina första tänder. Men under bara de senaste dagarna har 4 tänder kikat fram ;) framtänderna i överkäken kom först, sedan de två i underkäken. Nu kan jag bita i äpple och morot, vilket är roligt! Och det är inte lika kul att äta mosad mat längre - nu vill jag tugga!!!
Annars håller jag på att öva på att ta mig från en möbel till en annan... och mamma tar mig ofta ner till poolen så jag kan plaska och ha roligt:) I helgen tog mamma en bild på mig och pappa utanför vårt hus. Jag får ju visa hur vi bor ... för vi ska snart flytta härifrån! På 12e våningen bor vi. Och så kan jag berätta att jag i helgen var på Pudong med mamma & pappa och där togs denna bild. I skuggan i ett grönområde, men det var hett, alltför hett... så pappa svalkade mig genom att vifta med solfjädern. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar