måndag 28 juni 2010

Sverige-body

Jag väger nu 9 kg och är 73 cm lång! Jag var med mamma på 9 månaders kontroll och träffade min trevlige doktor igen. Inga sprutor denna gången, skönt!
Jag tänkte berätta att jag nu har upptäckt i stort sett hela vår lägenhet. Alla rummen kryper jag i, köket, badrummen... mamma hinner knappt vända ryggen till och vips så är jag i ett annat rum! Jag är snabb och håller mamma i trim, ha ha ... jag försöker gå runt soffbordet och drar mig upp i allt, krukväxter, ugnsluckan, böckerna i bokhyllan. Det är full fart, ska ni tro!

Midsommar firade vi hemma, vi hade över några gäster på midsommarlunch, och jag tyckte det var sååå spännande med nya ansikten! Mamma hade hittat denna fina Sverige-body till mig som jag fick ha på denna svenska dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar