lördag 27 mars 2010

mitt första möte med mormor & Jonny



Jag glömde ju att berätta att jag träffade min mormor och Jonny för första gången när vi var i Thailand! Mormor och jag hade jättekul ihop, vi lekte och busade mycket! hon har ju glasögon och det är så kul att plocka av dem... haha! Hon passade mig varje dag, ibland mitt på dagen, då mamma gick iväg för att luncha, och ibland på kvällarna när mamma & pappa ville gå ut och äta middag eller ta ett mysigt kvällsdopp i havet. Jag tyckte om att somna med mormor, men det roligaste var att bada med henne i poolen! Här kommer en bild på oss. Jonny gjorde roliga ljud med munnen som jag tyckte om också! Jag får nu vänta i några månader till innan jag kan träffa mormor & Jonny, faster Adela, moster szidi och mina kusiner, farmor och farfar, morfar & Mimi igen ... men tiden går ju fort och snart är det sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar