torsdag 17 december 2009

3 manader!

Hej och ha! Igar fyllde jag 3 manader! Jag fick en fin ballong av mamma & pappa...
Den senaste tiden har jag varit fullt upptagen med att tugga pa mina hander, smaskigt! Och de kan man anvanda till mycket! Framfor allt anvander jag min hogra hand riktigt flitigt. Det ar roligt att ta tag i saker, dra i dem och aven att stoppa in dem i munnen.
Flera ganger har jag plockat ned denna lilla giraff fran min gungstol, dar den hanger. Bra, va?
Den ar riktigt rolig, forresten. Jag alskar att titta pa den. Och min gungstol ar jatteskon att sitta i. Den har en inbyggd vibrator sa en liten ryggmassage varje dag ar inte helt fel.. man bor val i Kina, eller hur? Har hor massage till vardagen, alla gar pa massage hela tiden.
Annars har jag varit pa en del julmarknader och gloggfester pa sistone. Och sa pa langa promenader men mamma da jag sover gott i Babybjornen. Och en annan sak jag upptackt nyligen som jag bara ALSKAR - skuggor!!! Pa kvallarna brukar jag ligga en stund i min sang och titta pa de skuggor som blir av mina hander nar jag ror pa dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar