onsdag 18 november 2009

2 manader

I mandags fyllde jag 2 manader! Jag tittar mig omkring mycket och det finns sa mycket spannande att upptacka! Favoritleksaken nu ar den fina mobilen som hanger over min sang - den har speglar och vackra blommor & bin i starka farger! Den kan jag titta pa lange, lange...
Jag kan nu ocksa rulla fran ena sidan till den andra och fran rygg till mage (aven tvartom), le mot mamma & pappa och har precis borjat skratta ;) Mina ben har blivit starkare sa nu vill jag ofta forsoka mig pa att sta pa benen nar man haller i mig... Min favvoposition ar fortfarande att hanga over axeln pa mamma och pappa. Pa sa satt har jag kanonbra utsikt och kan titta mig omkring! Sa har brukar jag se utoch denna bild togs pa min 2 manadersdag. Jag ar INTE arg (som vissa av er kanske tror) utan nyfiken pa vad som sker da mamma plotsligt forsvinner bakom nagot svart... Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar