måndag 5 oktober 2009

Egen blogg

Hej, du besokare!
Med en mor som driver inte bara en, utan tva bloggsidor (aven om hon varit lat med att uppdatera fotobloggen, kan jag tycka!), kanns det inte mer an ratt att aven jag ska ha en egen blogg. Har kommer mamma att skriva och beratta om mitt liv - sma & stora handelser - samt lagga ut bilder pa mig sa att slakt och vanner kan folja min utveckling. Trots att vi ar sa langt ifran varandra kan ni se vad jag hittar pa for nagot hemma i Shanghai...
Sa, valkommen till Valentin Theodors blogg!
Jag kom till varlden pa kvallen den 16 september kl. 19.48 pa Shanghai United Family Hospital och dr. Ninni Ji hjalpte mig att "komma ut". En barnmorska vid namn Suzan var ocksa med och henne var mamma ocksa mycket nojd med, for det har jag hort henne saga till pappa flera ganger! Pappa klippte av min navelstrang, tog en del foton och foljde med mig och sjukskoterskan da jag skulle fa mitt forsta bad. Gissa om jag skrek da!!! Det galler ju att saga ifran nar man inte gillar nagot... Har ar en bild pa mig da jag ar en minut gammal och lades pa mammas brost.
Det ar mycket man far vara med om ... jag fick ligga under en varm lampa ett helt dygn och svettigt var det... Som tur var blev det snart battre och da fick jag aka hem med mamma & pappa pa sondagen den 20/9. Jag var vid det laget sa trott att jag sov igenom hela resan hem, trots att det tog uppemot en timme!
Jag har nu vant mig vid att bli tvattad och tycker t o m om det, kan jag saga! Och jag har akt bil flera ganger vilket jag alskar for da kan jag sova sa gott :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar