måndag 19 oktober 2009

1 manadskontroll





Dagarna gar sa himla fort... och jag har hunnit med att uppleva en hel del under senaste veckan, bl a har jag: - varit pa 1 manadskontroll och traffat den trevlige dr.Bristol igen. Jag vager nu 3,4 kg och ar 53 cm lang! Da fick jag ocksa denna fina present fran sjukhuset (som ni kan se pa bilden) - en minnestavla med mitt fotavtryck och fodelsefakta.
- fatt mitt svenska samordningsnummer
- varit med mamma pa Sveriges generalkonsulat igen for att ta foton till mitt pass. Pappa fick folja med och hjalpa mig halla upp huvudet och titta rakt in i kameran. Det gick bra och en bild kunde tas vid andra forsoket!
- i lordags var jag med mamma & pappa pa min forsta miljo- & designmassa. Det var mycket folk dar men jag kunde anda sova gott i min skona vagn! Och sa fick jag en fin rod bil - min allra forsta - tillverkad av ett stycke bamburor!
- jag fick mitt badkar i helgen och ikvall har jag premiarbadat! Jag alskade att ligga i vattnet, men sedan var det inte sa roligt att komma upp...
- i helgen har jag fatt testa napp for forsta gangen och det var inte sa dumt, det dar... fick mig att somna mycket lattare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar